Markedsføring på facebook – videreudvikling?

Der er vidst ingen tvivl om at markedsføring på Facebook er kommet for at blive – eller er det nu også rigtigt? For samtidigt med at tendenserne peger på, at tidsforbruget på Facebook generelt er faldende, udebliver en “modernisering” af Facebooks annonceringssystem. Har du nogle gode råd til videreudviklingen af markedsføringsmulighederne på Facebook, så smid dem her!



Jeg vil starte med at sige, at jeg har lavet en del kampagner på Facebook, men at der er sikkert mange som har mere erfaring end mig. Så er det sat på plads. Uanset om du arbejder med markedsføring på facebook eller blot har sat nogle kampagner op for din egen virksomhed, kan det jo tænkes at du har nogle gode ideer til videreudviklingen af Facebooks annonceringssystem.

Her følger mine forslag til Facebook:

  • Mulighed for målrettet annoncering mod Grupper
  • Mulighed for målrettet annoncering mod Fansider
  • Mulighed for målrettet annoncering mod personer
  • Bedre mulighed for målrettet annoncering mod søgeord (både i profiltekst, status m.m.)
  • Dansk support
  • Evt. “Facebook Qualified Company” og “Facebook Qualified Individual” programmer

Hvad mener du? Er jeg den eneste der savner flere annonceringsmuligheder på Facebook? – potentialet er langt fra udnyttet, hvis du spørger mig!

One thought on “Markedsføring på facebook – videreudvikling?

  1. Pingback: www.anyhed.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *